onsdag 20 januari 2010

Körde runt i bilen och funderade. Jag skulle verkligen behöva lite mera utmaningar i mitt liv. Livet flyter på som aldrig förr. Problemen verkar ti stor del lösa sej själva. Har superhärliga vänner. Men ändå dagar som denna, Liyah är med sin pappa inatt så det är bara jag och katten Bumbi, så känns allt bara grått och tråkit. Jag har inte ens tålanmod att vara hemma ensam. Detta var en sak som jag faktist älskade för många år sen, att bara få sätta på nån härlig cd och kasta sej på sängen och låta tankarna flyga iväg till nått annat ställe, detta var nått jag kunde spendera flera timmar på.. Om jag skulle göra detta idag skulle jag ha tålanmod att ligga max 5 min.

Över till något helt annat. Är ett STOR pusselfreak, har alltid älskat att lägga pussel. Vissa kanske tycker att detta är skittråkit. Men största delen av tavlor jag äger är pussel jag byggt. Har som personligt rekord att lägga ett 1000 bitars pussel på 6 timmar.. Så det är inte långvarit. Har 4 st 1000 bitars pussel som ligger och väntar på mej i lådorna. Men det känns inte som om jag skulle vilja bygga dom,  det tar typ 12 timmar för mej att lägga ett pussel, så på 2 dagar har ja byggt ett pussel. Va gör ja då när ja inte har några fler pussel? Vad skall ja hitta på då?

Tror jag tar och sätter mej i bilen igen och funderar..

1 kommentar:

  1. Man behöver alltid tanka på med nya händelser, upplevelser eller utmaningar! (: Gör nånting galet som du aldrig annars skulle göra, liten adrenalinkick, eller helt enkelt gör små förändringar i din vardag :) Behövs inte så mycket. Eller ta upp kontakten med gamla vänner?! Sånt e alltid kul! :)

    SvaraRadera