torsdag 21 januari 2010

När man hade en sovmorgon utan Liyah som ligger raklång på mina 2 täcken så att man har en ruta på ca 50x50cm, hade ja tänkt sova ut riktit ordentligt, hadde satt av ljudet på telefon å allt. Jo visst klockan blev halv 9 å där ligger jag helt superpigg. *suck* Sover superdålit när Liyah är borta. sängen känns alldeles för stor när det inte är nån som ligger tvärs över alltihopa och sparkar mej i ansiktet..

Det mest intressanta jag gjort på hela dagen är att jag fiflade Ahåå med mej och så stack vi in till stan ti besiktningskontoret och ändrade ägare på bilen. Så nu står bilen i mitt namn. 

Fastnade helt för Pink nu igen. Har lyssnat på henne konstant nu sedan imorse. Har lite det problemet att när jag hittar nån bra artist eller låt lyssnar jag på den/de så mycket att ja tröttnar till sist, och när ja sedan hör den låten igen på tex. radio skulle jag bara vilja spy. Borde lära sej att inte lyssna sönder artister.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar