torsdag 29 oktober 2009

Har varit hemma hela veckan. Har haft en otrolig huvuvärk. Känns som huvudet skall explodera vilken sekund som helst och ögon ploppar snart ut. Jag som hade tänkt att jag skulle få mycket gjort denna vecka men icke. Håller nu iaf på å läser en bok jag lånat av Hanna "Vince & Joy" heter den. Är helst fast i den, synd att jag inte har kunnat läsa så mycket p.g.a huvudvärken. Har massvis med mönster som jag skulle behöva rita av.

Av detta mönstret tänkte jag sy en julklänning till Aliyah. Hittade ett rött tyg med små stjärnor i guld på. Det är en ballongmodell men knäppning i ryggen och sammetsband.
Nu gäller det bara att bli frisk så ja hinner med allt!

Nu ska vi äta bananfri Flygande Jakob. Sen ska ja lägga mej i sängen och titta på 90210, Melrose Place och Scrubs.
Kvällen är räddad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar