onsdag 22 februari 2012

I Måndas var vi till Molpe och Liyah och Linda körde Pastilli medan ja tog en joggingrunda, 
Super bra gick det. Orken var verkligen på min sida, fick ut det ja ville av joggningen, men har man en häst med sej som är ganska tävlingsinriktad och allti ska vara först så lägger man ju lite press på sej själv oxå.
ca. 4 km körde vi. på lite mer en 1 timme, med en hel del stopp när vi mötte bilar, byte av körare till hästen, sväng tid och liknande. 
Pastilli

Igår Var vi ännu en gång till Molpe, Det blev en kort promenad längs vägen för Liyah red pastilli. Sedan när ja kom hem körde ja 1h 30 min Wii spelande till:
Riktit bra pulshöjare. Mina armar var helt kaputt efteråt! =)


Dagens Träningen gick riktigt dåligt. 
Skulle jogga min vanliga runda upp till kallkärr och tibax på 1,4 km.
Vägen var ännu inte skottad när jag for, snöade gjorde det. 
Svårt att få bra grepp under fötterna när det låg så pass mycket snö som det gjorde på vägen, var lite rädd att halka. Tungt som faan var det. orkade inte alls så mycket som ja ville få ut av jogging passet. Sen körde ja plankan, fan det orkade ja ju inte heller så mycket ja ville. Det var helt enkelt inte riktit min dag. 

Men nya tag en ny dag, Imorgon tar ja min träning på jobbet :) och sedan imorgon kväll blir det vila! =D

På fredag tar ja nya tag upp till kallkärr!

1 kommentar:

  1. bra jobbat Zoznon! =)) dåliga dagar kommer o går, vare sig man tränat hur länge som helst eller just börjat. så mycket som kan spela in på om det blir bra eller dåligt... bara man inte låter en sämre träning sätta stopp för nästa träning! keep up the good spirit! =))

    SvaraRadera