fredag 18 mars 2011

Dag 1


Okej, funderar bara lite var ja skall börja, på dag 1 skulle man presentera sej själv, borde ju inte vara så svårt tycker man ju.


Susanna var namnet mina föräldrar gav mej, men personligen så föredrar jag Sanna. Detta har mycket att göra med att människor inte sätter till A.et på slutet, ja heter inte Susanne, Susann utan SusannA. Därför blir det alltid Sanna om ja presenterar mej själv. 
Nåjaa, ja e då 23 år gammal, fyller återigen ett år äldre i mitten på Juli. 
Är sambo med min lilla dotter på 4 år, eller hon börjar nu va så liten mera.. F*n va tiden går snabbt. 
Har tyvärr ingen manlig sambo, men söker en sån när ja nu har tid att leta..
Är på slutspurten på mina studier, 27 maj får ja min examen till Trä Artesan. Alltså traditionell möbelsnickare är det väl bäst förklarat =)
Bor i en liten håla vid namn Petalax som ligger 40 km söder om Vasa. Precis vid kusten.. Här har ja bott i 20 år ganska exakt i år.. Har några svaga minnen av när vi flyttade hit men det är nu en helt annan historia! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar