lördag 23 oktober 2010

Imorse när jag vaknade kände ja redan på mej att den här dagen kommer inte att bli så bra..

Liyah går mej på nerverna, tålamodet är som bortblåst och ja e så less på att va ensam!

Idag är verkligen en dag som jag skulle vilja umgås med mina vänner, klart jag kan det varje dag, men det är ju stor skillnad att umgås när man har Liyah med sej och att umgås utan Liyah.
Idag är en sån dag när jag verkligen skulle behöva vara ensam.

Förståss är det en sån dag när mamma jobbar, Fredd e i Spanien, Sara finns i Stockholm, Ingegerd har varit ute på nån resa till tallin och kom hem inatt så hon var ju trött, Linda och Kaj skall ut och äta med vänner och min pappa bor ju typ 45 km i från mej, och där har hon aldrig varit ensam förut..

Så idag är dagen då att går åt piipen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar