torsdag 19 augusti 2010

19 augusti 2010

vaknade 8.30 i morse av ett meddelande, hann slumra till så fick jag ett till. *suck* förståss kunde ja ju inte sova mera... nåjaa, känns ju lite bättre att man inte sovit bort hela dagen. Tog en powernap mellan 10 och halv 11 istället.
Andra natten irad Aliyah har sovit i egen säng hela natten. Nu får ju mamma sova precis över hela sängen utan att behöva fundera på att det ligger en liten klimp nånstans i sängen.
Stack ner till mamma på mat, hon hade kockat spaghetti och mårasåsin..
Fick orders av mamma att sticka in till stan och köpa arbetsskor åt mej själv.

Men inte bara det kom ja ju hem med förståss....


Dagens "fynd":
  • arbetsskor med stålhätta och spikskydd
  • arbetshanskar
  • Blue Nun vinbox. och jag som ingentligen inte dricker vin, men det verkar som jag skulle ha blivit vuxen.
  • 5 par barbapappa sockor åt Aliyah, kul att barbapappa har kommit tibax, det tittade ju jag på när jag var liten.
  • "Kitty Holls" mockasiner tills Liyah börjar dagis igen.
  • och ett lila nagellack från H&M, färgen hette Razzle Dazzle.


Såhär glad blir man av 5 par sockor och ett par mockasiner.

Nu skall ja baka en blåbärskaka med vitchoklad. Tack Linda för receptet.
och ja Hanna du skall nog få en bit =P

2 kommentarer:

  1. tackar o bockar för den underbara kakan!
    we love it! recept tack :)

    SvaraRadera
  2. varsågod! E finns faktist mera ännu, kanska bra kaka för man orkar bara äta max 2 bitar. =D jepps, kan fixa hit e imorgon!

    SvaraRadera