tisdag 2 mars 2010

Idag har shopping fingrarna kliat. 
Detta löstes med en snabb vända till Vasa. 
Var på jakt efter ett par nya skor till mej själv 
men lyckades inte hitta några som jag riktit ville ha och det är väldigt ovanligt. 
Är tokig i skor men då ska det vara sneakers för min del, 
tyvärr klarar inte mina plattfotade fötter av högklackat. 
Hittade lite smått och gott till Liyah (som vanlit) 
Kom fram till att Lindex e verkligen stället att köpa kläder åt Liyah på. 
Nästan allt man tog i var märkta med "tag 3 betala för 2" 
Det blev lite långärmade tröjor och underkläder till henne. 
Sånt som det alltid verkar som man skulle ha för lite av. 
Hittade på Jysk förvarigslådor till Liyahs miljoner leksaker. 
Nån dag skall ja plocka bort lite leksaker och sätta i 
förrådet för att sen byta ut när dom andra bli tråkiga. 
För tillfället så har hon så mycket saker att leka med 
så allt blir utrivet i en ända hop och inget verkar vara kul att leka med. 
Var också in via Plantagen, det är verkligen en farlig butik om man diggar blommor. 
shoppade lite krukväxter, inga blommor verkar överleva kisse, 
passade även på att köpa lite frön så snart 
skall jag börja driva opp lite sommar blommor. 
Bl.a Luktärt, Blåklint,Förgätmigej,Lavendel, Svartöga, Sommarflox,
Blomma för dagen och Purpurvinda (dessa 2 är det jag har tatuerat på vaden)
Vet nu inte om någon av ni som läser kan blommnamn men ja vet iaf att mamma har detta på klart. =)
Så nu känns det som om sommaren närmar sej med stormsteg men 
tittar man ut försvinner känslan ganska snabbt.
Grannarna Hanna & Selle fick också en 
present för att dom varit snäll och 
skött om Bumbi när jag varit borta. 
Hanna blev nu super glad för gåvan. 
Alltid lika kul att se minen på nån när 
dom får nått som dom inte var beredda på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar