tisdag 9 mars 2010

Fick en riktit känsla av att våren var påväg när ja vaknade imorse. 
Så idag blev det att möblera om så att jag slipper ut genom balkongdörren. 
I vinter så har denna varit blokerad av soffan. 
Nu tvättar ja kläder allt vad ja hinner så ja får hänga ut dessa 
på baksida så de börjar lukat riktit gott. 
Fundera att ja skulle fixa ur lite skrubbar oxå men ja har ju inga tom lådor. 
Emma skulle se om det fanns några på jobbet så skulle hon plocka hem några till mej. 
Ett skåp i hallen är fullt med Freddas en massa bilprylar, spraymålor och en hel del skräp. 
Det är nu snart 1 år sedan han flyttade ut och jag har ennu inte fått detta upprätt. 
Men jag har lovat mej själv att detta skall vara borta före sommaren kommer. 
Borde ju verkligen ta sej själv i nacken för att få något gjort.

Sara kommer annars  hem imorgon! 
Längtar.
Men hon kommer inte hem hem före på torsda, 
så ska ja hämta henne från stan efter jag slutat skolan.
Och Sara vägrar komma hit om det är råddit.
Råddit för henne och för mej är 2 helt skillda saker. 
Jag tycker det är roddit först när Liyah har tömt ut sina leksakslådor över hela lägenheten, 
och Sara tycker det är roddit när det ligger en grej på golvet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar