måndag 1 mars 2010

Åjdå, det är nästan en månad sedan ja uppdaterade bloggen senast.
Motivationen till att uppdatera har inte varit den bästa. Här hemma har det inte hänt så mycket. Resan till Norge gick jätte bra. Kul att få slippa iväg på något nytt!
Känner mej lite smått stressad fast vi har en vecka sportlov, känns som jag inte skulle ha tid att sitta hemma ist'ället skulle jag behöva va i skolan och få mina köksstolar färdiga. Har även några små projekt jag skulle behöva få gjort i skolan. Har endast 4 veckor på mej att få allt färdigt. Näst sista veckan på denna period ska ja besöka sara i stockholm. En sak jag ser jättefram emot! Nu ska jag bygga ihop Liyahs Brio spis, som alltid skall plockas sönder men hon får ju inte ihop den igen. Sen troor ja att ja ska baka lite Bagels.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar