fredag 12 februari 2010

3 av mina värsta mardrömmar...

Fröken Aliyah tycker det är kul att bygga en grotta i skrubben vilket inte mamma var lika nöjd med.
typ 50 cm med kläder och allt annat som hon har hittat att leka med, Katten har ju varit med på ett hörn oxå och fått ner allt från dom översta hyllorna.

Och när man har färdit roddat i skrubben fortsätter man i rummet :
Och så lämnar man efter sej en hel massa smutstvätt :




"Älskar" verkligen sånahär dagar. Det skulle ju va grymt enkelt om man Aliyah inte skulle springa en i benen och ska ha dockor på klädda och barbie som ska byta kläder stup i kvarten.


Detta är verkligen 3 saker som ja verkligen HATAR! tvätta, vika kläder och städa upp i Aliyahs rum. *suck*

6 kommentarer:

  1. Men nu är kaoset bortstädat =D

    SvaraRadera
  2. Tror inte det är bara "lilla fröken som råddat"

    SvaraRadera
  3. haha, märks att jag int vari där på läng å städa ;)

    SvaraRadera
  4. HAHA! JAG har faktist inte råddat denna gång, Nu är båda tvättkorgarna nästan tomma, i skrubben är allt prydligt uppradat och Liyahs rum hölls rent i ca 1½ timme. Bombnedslag där pånytt! Så denna gång har jag varit mycket duktig och inte ställt till me nån oreda själv!

    SvaraRadera
  5. Oj :D Fyyyyy ti städ opp hede. E påminner me om hur e bruka si ut i MITT rum förr...

    SvaraRadera