fredag 18 december 2009

Nu har jag varit ute och pulkat lite med Liyah.
å kissen va me förståss.
men hon var mest intresserad av snön som blåste ner av buskarna. fick skratta lite när vi var ute åt grannpojken och hans 2 kompisar som hade skruvat hjulen av skateborden och åkte med denna som snowbord nerför berget.
detta gick ju inte kanske lika bra som dom hade hoppadest på.. Rolit hade nu jag iaf att titta på dem.
vilka funderingar de hade.
Är fortfarande lite småfrusen fast jag hadde klätt på mej ordentligt idag. 
Borde börja packa lite inför Åre resan. 
det är inte länge kvar nu tills vi åker å alla kläder skulle ju behöva tvättas. 
tvätta är inte en grej som jag tycker om. 
sen borde jag städa vardagsrummet och vessan. 
och byta lite sängkläder. 
Nå det är väl bara ti lyfta på rumpan och börja aktivera sej. 

1 kommentar:

  1. He ska va skinande rent när ja kommer, tänkt INT böri städ! :b

    SvaraRadera