torsdag 24 december 2009

Imorse när jag vaknade hade ja en 3 åring i min säng, mysigt värre. =D

En tradition som mamma hade för ås när vi var små var att man hade en julklapp under sängen när man vaknade på julaftonsmorgon. Detta är något jag har gjort för Liyah oxå. Minns att det alltid var lika spännande själv när man vaknade och hittade en klapp under sängen. Iår fick Liyah ett litet hus men tillhörade små isbjörnar i.


Ögonen lyste på henne när hon öppnade. Så nu har hon nått nytt och rolit att roa sej med tills ikväll. Så nu springer hon en inte i benen.

Jag hade oxå en julklapp under sängen. mamma hade fixat så att Hanna satte den under min säng i gårkväll. =D
Det känndes precis som om man skulle ha varit 6-7 år pånytt. Tack mamma!


Nu blir det att börja göra sej i ordning och fixa lite mat. Kalle Anka hos mamma kl. 16.00.
Iår firar vi julen hos Linda & Kaj i Molpe.
Taxi kommer och hämtar oss ikväll vid 18.00 tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar